Mina sista dagar i Västerås Studentliv

Hej på er alla!
Vet att jag har varit frånvarande ett tag nu men det har hänt en massa roliga saker här i Västerås. Har provat på att leva som en riktig student. Insåg att det är ganska kul och ska nog fundera på att hoppa in i skolan om ett tag. Var ute på en krog som hette Pluto så folk trodde jag var ägaren (jätte konstigt). Jäkligt bra som raggningsknep dock :) Men nu är det dags att prova en annan studentort. På torsdag blir det road trip till trollhättan där det kommer bli galet med party. Det är tydligen en studentmässa, har hört att det går vilt till på dem.
Fick sova på soffan hos en trevlig grabb vid namn Andreas, grabben värkade ha bra koll på livet.
Dessa bilder förklarar lite mer om vad som har hänt :)
Hälsar till alla mina beundrare och självklart till mina päron!
Min sov plats i några veckor nu.
Min säng :)

Gör pannkakor på efterfest
Efterfests pannkakor :) Det bästa någonsin

Lycka till nu Önskar vi i IMF (västerås)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0