Pluto på externphest!!

Hej allihop!!
Nu är jag tillbaks o skriver några rader igen. Jag har nämligen äntligen äntligen äntligen varit ute på lite nya äventyr!!
Den senaste månaden har jag suttit på Studentkåren på Högkolan Väst, inne i utskottsrummet. Där har inte varit så kul. Fast ibland har det kommit förbi lite människor och pratat med mig. Jag har även suttit och läst motioner och sådant så jag har fått lära mig lite studentpolitik. Sen fick jag även vara med på FUM en gång. Det var mysigt. Men jag vet faktiskt inte om det är något för mig det där.
Men nu i helgen så har jag äntligen fått komma ut på äventyr! Jag fick följa med Trollhättans Västsexare på
Tjällossningen 2010 och fick prova på studentlivet till max! Det har vart grymt skoj men jag har fått bevittna en del oanständigheter som jag inte kan gå in närmre på här, för då kanske mamma och pappa blir ledsna om de läser ;) Hursomhelst, jag måste säga att Örebro är grymt och Tjällossningen är förmodligen tidernas grymmaste externphest! jag har visserligen aldrig varit på någon annan externphest, men jag har haft såå roligt och bekantat mig med massa nya människor!
På lördagkvällen var det sittningen i Krakarestaurangen och då fick jag följa med. Min kompis Råsa var också med. Han är min själsfrände. Och alldeles råsa precis som jag! Som ni ser på bilden har han både råsa hår (fast min hårfärg är lite jämnare tycker jag;)) och han har en råsa hatt med fluff och nästan en råsa åverål (ljuslila är den, för det är alla västsexares åveråler). Vi är en perfect match jag och Råsa. Men iallafall, åter till sittningen. Den var toppenkul och jag fick vara med och sjunga och äta och skåla, precis som en äkta student. Efter sittningen var slut så kom det en jättetrevlig tjej och plockade upp mig. Nu ska det bli spännande att se vad hon har för nya äventyr att ta med mig på!! :)
Pussar från Pluto (Buster)
Här sitter jag inne i utskottsrummet på Studentkåren på Högskolan Väst i Trollhättan. Jag pluggar studentpolitik.
Här är jag på sittning på Tjällossningen 2010! Det var himla kul. Mamma och pappa - jag luktade bara på ölen!!
Det här är min kompis Råsa. Han är väldigt råsa. Precis som jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0