Mot dalarna!

Hej kära läsare!

I måndags träffade jag på en trevlig kille som hade sittplatsen mitt emot mig på ett tåg till dalarna. Han skulle hälsa på sin flickvän i Leksand, och höll mig sällskap till Borlänge. Han garvade lite åt historien bakom min resa, fast bara på ett snällt sätt.

Väl framme i Borlänge skulle han byta tåg, men hjälpte mig att hitta en skön sittplats på en bänk på perrongen där jag kunde vänta in en ny reskamrat.
Trevlig prick det där, och ta foton kunde han också minsann..
Vi hörs snart igen! Jag har ingen aning om vart jag varit sen i måndags, men hoppas att någon kan vara snäll och hjälpa mig med uppdateringarna! =)
Det går fort med statens järnvägar!
Skylten på borlänge central behöver tvättas, bland de smutsigaste som pluto sett!
Här blev jag senast sedd.. vart är jag nu?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0