Pluto i Stockholm!

Här sitter jag i flickans rum och lyssnar på Pink Floyd =)

Hej mamma och pappa!
Idag när jag satt på t-centralen i Stockholm hittades jag av två snälla tjejer. En av dem tog med sig mig hem. Det var tur, för jag hade suttit på centralen ett par timmar redan och tittat på människor som bara sprang runt hela tiden. Jag är säker på att fler människor borde göra som jag och bara resa runt på måfå i Sverige. Det är roligt.

Tjejen skulle inte vidare ut i Sverige, hon skulle hem till Haninge och då fick jag åka pendeltåg. Det var ganska roligt och en man som stank cigarettrök tittade nyfiket på mig. När vi väl kom hem så har vi inte lyssnat på Kent utan ikväll har jag fått lyssna på såndär hårdrock. Tjejen lyssnar på hårdrock, på bilden sitter jag under en affisch från konserten hon senast var på.

Nu ska jag stanna i Stockholm denna vecka och se lite mer utav förorterna och innerstan. Nästa vecka kommer två tjejer från Partille som ska ta med mig vidare västerut! Det ska bli jättespännande.

Jag har fortfarande hemlängtan och vill bli kramad väldigt mycket och när jag kommer hem vill jag ha en stor chokladbit och två stickade, vita sockor...också. Nu börjar klockan bli mycket, snart tio på kvällen och det är dags att tänka på refrängen...

Puss & kram
Pluto

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0