På besök hos brorssan.

Hälsade på min bror, Nisse, nu när jag ändå är i Stockholm. Alltid trevligt att träffa familjen. Min bror är, som det kanske syns, en inbiten kommunist. Jag har inget emot hans värderingar, men orkar inte lyssna på honom timme efter timme. Men det var mycket trevligt att träffa honom. Vi har ju mycket att ta igen, har knappt sett röken av honom efter kulturrevolutionen då han var aktiv och jag flydde till Sverige.
Men nog om det, vi möttes upp hemma hos honom, på Globala Gymnasiet. Det är trevligt här på Södermalm, man kan titta ut över Zinkensdamm och Hornsgatan beroende på vilket håll man tittar åt. Mycket fashion-kids också. Riktigt trevligt. Hur som haver. Nu ska jag hem till någon brud.
Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0