Norr om Stockholm

Hej Mamma och Pappa

Jag har varit lite tyst de senaste dagarna för jag har haft så mycket roligt att göra. I fredags fick jag gå på kinakrog med två trevliga människor. Det var jättespännande och maten var jättegod. Självklart tog jag det vegetariska alternativet. Sedan gick vi hem till dem och tittade på Idol. Nästa dag fick jag leka med deras katter och halmgris. Jag fick även lära mig att källsortera. Det var en jätterolig lördag.

I dag åkte vi på söndagsutflykt till Sigtuna. Först var vi på Farbror Blå och åt. Maten var jättegod och jag träffade två tjejer som jobbade där. Dom lovade att följa min blogg.





När vi hade ätit färdigt tog vi en tur i Sigtuna. Det var jättespännande i mörkret och jag fick busa runt lite!







Nu måste jag sluta för det är dags för mig att sova. Imorgon ska jag återvända till Globala gymnasiet och sedan fortsätta min resa.

Puss och kram till er alla!

Kommentarer
Postat av: Mamma och Pappa

Hejan gubben!

Så roligt att se att alla snälla folk tar dig med och runtom i Sverige. Vi uppskattar att du uppdaterar ofta så att vi kan följa din resa.



Såg dessutom att du varit med i Norsk tidning. Tänk att du varit utomlands också! Helt otroligt min lilla påg!

Ta hand om dig.

Mammsen och Pappsen:)

2009-11-17 @ 11:43:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0