Hej min lille van!

Hej min lille van!
Jag hoppas du har roligt pa din resa, jag blir alldeles rord da jag ser hur folk tar hand om dig- sa fint! Och du verkar ha lart dig massor under dina manader pa resande fot :)
Som du ser har jag gjort lite andringar har i din reseblogg, jag hoppas du ar nojd med dem. Tyckte Sverigekartan passade sa fint, sa att man kan folja din resvag litegrann!
Sjalv ar jag just nu med pappa och halsar pa mormor och morfar. De halsar till dig!
Vi saknar dig och hoppas din resa fortsatter lika bra och spannande som hittills!
Manga pussar och kramar!
Mamma

Kommentarer
Postat av: Pluto

Hej mamma och pappa! Titta! Dom har skrivit om mej på sin hemsida! :D puss och kram!

Postat av: Johan

Nu är jag lite orolig, var är Pluto?

2009-12-11 @ 13:56:38
Postat av: Robert

Jag träffade just Pluto. Han var på pendeltåget mellan Stockholm och Uppsala, men bytte i Uppsala för att åka vidare till Åre, så han verkar vara på väg mot n skidsemester.

2010-01-25 @ 09:20:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0