Göteborgs Central

Hej Mamma och Pappa!

Nu har jag lämnat Partille och hamnat i Göteborg där jag har praoat på SJs Resebutik på centralstationen.
Jag har suttit med lite i kassan och kollat vad dom gör och jag måste säga att det är ett väldigt spännande jobb att vara resesäljare. Man får träffa många människor och hjälpa resenärerna att boka sina tågbiljetter med även boka hotell, taxi och roliga evenemang! Kanske vore något för mig när jag blir stor?

Jag träffade många roliga människor som jobbar på SJ och vilken tur det är att dom hjälpt mig runt på min resa ,jag föredrar ju att åka tåg!
Nu skall jag äta lunch med Robert och sen försöka komma med nattåget till Luleå.

Ha det bra så länge!

Puss och kram


Lunch med Robert.




Jag fick sitta med "Doppan" och Anette i kassan och sälja biljetter, va snabba och duktiga dom var!



José (väldigt pratglad), "Doppan" och jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0