Ännu en dag i stockholm

Hejsan pappa och mamma!

Idag har varit en väldigt intressant dag - jag har gjort massor med saker! Alltifrån att fika och träffa bror min (som ni såg!) till att bli intervjuad och fotad. När vi var påväg från skolan som jag har hängt i idag (Jag var förresten ganska bra på att räkna integraler, kunde ni tänka er det? Bevisbild kommer imorgon!) åkte vi först tunnelbana och sen cycklade vi runt en stund på söder. Det var lite vingligt, jag fick sitta på Cathis (en av tjejerna som hittade mig på centralen) rygg och så skjutsade hon en av sina kompisar. När vi satt på tunnelbanan så var det en man som pratade jättemycket med mig och Cathis - han tyckte att det var jätteroligt att jag var ute och reste, fast jag var lite tystlåten. Jag har fått massor med kramar från glada globalare som tyckte att det var roligt att Aulaläktarlejonets bror var påbesök - många tyckte så mycket om mig att de var övertygade om att Cathis försökte kidnappa mig. Nu ska jag lägga mig och sova - det blir en till skoldag imorgon, sen ska jag förmodligen hälsa på ett ställe som heter Järna. 

Det är verkligen super kul att hänga med Cathis och Deniz och alla deras kompisar och de hälsar jättemycket och tycker att det är jättekul att jag är på besök! 

Hej mamma och pappa!    Glad globaltjej gav mig en jättekram idag!  Tjejen som jag är hos just nu är inte jättehaj på det här med bloggar så publicerar bilderna allt eftersom! Puss

En av kramarna från en glad tjej på globala gymnasiet!


Hejsan pappa och mamma!    Äntligen fick jag sätta mig i soffan och slappna av efter en lång och rolig dag...  Jag har bland annat varit hemma hos tjejen här ovanför - jättetrevlig och jag fick en bamse kram!

Jytte som vi spenderade kvällen hos innan vi åkte hem, henne fick jag också en kram av!

Äntligen så sitter vi i soffan och skriver, Cathis och jag!

 

Puss och kram, vi hörs imorgon!


Kommentarer
Postat av: mamma o pappa

Nej men titta så fint! Så du fick träffa Nisse också, det var sannerligen längesen. Vilken fin bild :)Hälsa så mycket!

Vad var det för intervju du var med i Pluto? Skulle vara kul o höra om det! En riktig liten globbertrotter är du allt :)

Vi saknar dig här hemma i vintermörkret, men gläds år att du har det så bra :)

Stor puss och kram från mamma och pappa

2009-11-14 @ 13:58:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0